Κρατήστε με ενήμερο για τα Sponsorship Awards 2026

Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

Πυλώνας 1: Sponsorship Categories

1.1. Arts & Cultural Sponsorship
Αφορά χορηγικές ενέργειες που σχετίζονται με την κοινότητα των παραδοσιακών τεχνών και πολιτισμού, όπως για παράδειγμα – μουσεία, γκαλερί, κλασική μουσική, όπερα, θέατρο κτλ.

1.2. Live Entertainment & Event Sponsorship
Αφορά χορηγίες στους τομείς της σύγχρονης μουσικής, των φεστιβάλ και των εκδηλώσεων.

1.3. Social Purpose, Community or Charity Sponsorship
Αφορά χορηγικές καμπάνιες που έχουν να κάνουν αμιγώς με κοινωνικούς σκοπούς.

1.4. Education & Learning Sponsorship
Αφορά χορηγικές ενέργειες που επικεντρώνονται σε ευρύτερους μαθησιακούς στόχους, όπως στην ανανέωση δεξιοτήτων ή στην εκπαίδευση ενηλίκων.

1.5. Environmental & Sustainability Sponsorship
Αφορά χορηγίες «πράσινων» οργανισμών ή εκστρατειών, αλλά εξίσου και σε χορηγίες που επιδεικνύουν βιωσιμότητα στις δραστηριότητές τους.

1.6. Health Sponsorship
Αφορά χορηγικές ενέργειες που επικεντρώνονται στον ευρύτερο χώρο της υγείας.

1.7. Sports Sponsorship
Αφορά χορηγικές ενέργειες πάνω σε οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα.

1.8. Football Sponsorship
Αφορά χορηγικές ενέργειες πάνω στο άθλημα του ποδοσφαίρου.

1.9. Basketball Sponsorship
Αφορά χορηγικές ενέργειες πάνω στο άθλημα του μπάσκετ.

1.10. Sponsorship for Diversity & Equality
Αφορά χορηγικές ενέργειες που ενισχύουν την Διαφορετικότητα, Ισότητα και την Ένταξη μειονοτικών ομάδων στην κοινωνία (πχ χορηγίες που υποστηρίζουν την κοινότητα LGBTIQ+, χορηγίες που έχουν αυξημένες ευκαιρίες για μειονοτικές κοινότητες και υποστηρίζουν τις πολυάριθμες προκλήσεις των ανθρώπων με αναπηρία).

1.11. TV & Film Sponsorship
Αφορά χορηγίες που έχουν να κάνουν με την δημιουργία τηλεοπτικού και κινηματογραφικού υλικού.

1.12. Radio Sponsorship
Αφορά χορηγίες που έχουν να κάνουν με την παραγωγή ραδιοφωνικών εκπομπών.

1.13. Print Sponsorship
Αφορά χορηγίες που έχουν να κάνουν με την δημιουργία εκδόσεων.

1.14. Social Media & Digital Sponsorship
Αφορά χορηγίες που έχουν να κάνουν με ψηφιακά μέσα και πλατφόρμες social media.

1.15. Esports or Gaming Sponsorship
Αφορά χορηγικές ενέργειες που έχουν να κάνουν με τα esports και το gaming.

1.16. Mass Participation Sponsorship
Αφορά χορηγίες που έχουν να κάνουν με κάθε είδους εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας, όπου και υπάρχει μαζική συμμετοχή του κοινού.

1.17. Venue Sponsorship
Αφορά χορηγίες που έχουν να κάνουν με ένα χώρο εκδηλώσεων (πχ αθλητικές εγκαταστάσεις, συναυλιακοί χώροι, στάδια κ.λπ.).

1.18. Business to Business Sponsorship
Αφορά χορηγικές ενέργειες οι οποίες στρατηγικά βοήθησαν έναν επιχειρηματικό οργανισμό ή μια εταιρεία να προσεγγίσει το πελατειακό κοινό της.

1.19. Brand Sponsorship
Αφορά χορηγίες όπου ο πρωταρχικός τους στόχος είναι η προώθηση ενός brand ή μιας ομάδας επωνυμιών.

1.20. First Time Sponsor Award
Αφορά χορηγικές καμπάνιες που πραγματοποιούνται από εταιρείες ή επωνυμίες που έχουν εκτελέσει προγράμματα χορηγιών για πρώτη φορά τα τελευταία δύο χρόνια.

1.21. Sponsorship Continuity
Αφορά χορηγικές καμπάνιες που έχουν τεθεί σε ισχύ για τουλάχιστον τέσσερα χρόνια και έχουν ανανεωθεί τουλάχιστον μία φορά κατά την διάρκεια τους.

1.22. International Sponsorship Award
Αφορά χορηγικές καμπάνιες οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί σε δύο ή περισσότερες χώρες, εκτός της Ελλάδας.

1.23. Best Sports Culinary Sponsorship [NEW]

1.24. *Other

Πυλώνας 2: Best use of Activation Types

2.1. Best Use of Branded Content
Αφορά χορηγίες στις οποίες στρατηγικά έχει δημιουργηθεί συγκεκριμένο περιεχόμενο.

2.2. Celebrity & Influencer Endorsement
Αφορά χορηγικές ενέργειες εντός των οποίων εμπλέκονται celebrities και influencers (από τηλεόραση, κινηματογράφο, αθλητισμό, μουσική κ.λπ.).

2.3. Best Use of a Smaller Activation Budget (κάτω από 30.000 ευρώ)
Αφορά χορηγικές ενέργειες που το budget τους είναι μικρότερο των 50.000 ευρώ.

2.4. Best Use of Technology in Sponsorship
Αφορά ενέργειες εταιρειών που χρησιμοποιούν ή παρέχουν τεχνολογικές λύσεις για να ενισχύσουν/επιδράσουν μια καμπάνια χορηγίας.

2.5. Best Use of Integration Strategy
Αφορά ενέργειες που χρησιμοποιούν στρατηγικές ενσωμάτωσης για να ενισχύσουν τις χορηγικές καμπάνιες τους.

2.6. Best Use of Cause Related Sponsorship
Αφορά ενέργειες που χρησιμοποιούν στρατηγικές αμοιβαίας ωφέλειας στις χορηγίες.

2.7. Best Use of Experiential Sponsorship
Αφορά ενέργειες που χρησιμοποιούν στρατηγικές ενσωμάτωσης εμπειριών στις χορηγικές καμπάνιες.

2.8. *Other


* Other
Στην κατηγορία αυτή υποβάλλονται υποψηφιότητες οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες των βραβείων. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε αυτή την κατηγορία ελέγχονται από την κριτική επιτροπή και ο πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές κατηγορίες) ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της είναι εξολοκλήρου υπό την εποπτεία της κριτικής επιτροπής. Η επιχείρηση που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην κατηγορία Other δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες, αυτό το αναλαμβάνει αυτόματα με την υποβολή της υποψηφιότητας η κριτική επιτροπή και την τελική απόφαση την επικυρώνει ο Πρόεδρός της.

Κορυφαία Βραβεία / Platinum

Τα κορυφαία βραβεία δίνονται στους υποψηφίους που έχουν επιτύχει το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμολογίες από τις βραβευμένες υποψηφιότητες. Κάθε βραβείο συγκεντρώνει τους εξής βαθμούς:

• Platinum award: 10 βαθμοί
(είναι η κορυφαία βαθμολογία κάθε Πυλώνα)
• Gold βραβείο: 7 βαθμοί
• Silver βραβείο: 3 βαθμοί
• Bronze βραβείο: 1 βαθμός

Sponsorship Agency of the Year
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Agency που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, οι οποίοι θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που έχει κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών των Πυλώνων 1 και 2.

Sponsorship Champion of the Year
Το βραβείο θα απονεμηθεί στον χορηγό που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους στο σύνολο των κατηγοριών των Πυλώνων 1 και 2.

Gold - Silver - Bronze Βραβεία

Από τη βαθμολογία της Κριτικής Επιτροπής αναδεικνύονται Gold, Silver ή/και Bronze βραβεία. Είναι πιθανό να δοθούν περισσότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου υπάρχουν ισοβαθμίες μεταξύ υποψηφιοτήτων, ή λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία.

Gold (Χρυσό): Η μια υποψηφιότητα που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας και βρίσκεται πάνω από τον γενικό μέσο όρο. Εφόσον υπάρξει ισοβαθμία, δύνανται να δοθούν ισάριθμα Gold.

Silver (Αργυρό): Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν τις αμέσως επόμενες βαθμολογίες ανά κατηγορία.

Bronze (Χάλκινο): Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από το όριο βράβευσης, όπως αυτό ορίζεται από τον μέσο όρο του συνόλου των βαθμολογιών.

Για να δοθεί η τριπλή κατηγοριοποίηση Gold, Silver, Bronze θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις (4) υποψηφιότητες στην ίδια κατηγορία. Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, τότε η συγκεκριμένη κατηγορία ενοποιείται /συγχωνεύεται με άλλη μέσα στην ίδια ενότητα.